HTML

DIN 875: Katalogizált német humor

Műsorajánló, kedvcsináló azoknak, akik nyitottak az igényes német nyelvű humorra. Derrick nyomoz a germán wicc után, avagy le az előítéletekkel! (hisz Hitler is osztrák volt). Intellektuális Schunkeln nem csak germanisztika, német alapszakos bölcsészeknek à la BAUHAUS minimal style

Friss topikok

Linkblog

Carolin Kebekus - nicht nur wegen der "Frauenquote"

2010.02.19. 08:00 :: Chazz Reinhold

Carolin Kebekus - egy Prix Pantheon díjas női humorista, aki egyre jobb lesz az évek múlásával.

Ne tévesszen meg senkit a törékeny alkat, a finom arcvonások, Carolin egy igazi
verbál huligán. 16 karikás, nyers társadalmi krikitika, mely nem kíméli sem a - főként női - C-promikat, sem az ún. plebs jeles és jellegzetes képviselőit.

www.carolinkebekus.de

de.wikipedia.org/wiki/Carolin_Kebekus

 

WDR Funkhaus (Folge 1) - Carolin Kebekus von Clipfish

  

 


Auf lustich.de: Carolin Kebekus - Muschido

 

 

 

 

 

 

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://din-875-nemet-humor.blog.hu/api/trackback/id/tr841771767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tsabi 2010.02.19. 10:45:03

a csaj olyan mint a jo sonka, idovel egyre jobb lesz. Az elejen szerintem csak siman alpari volt, de mostanra mar vicces is :) Viszont ez nem von le a tenymegallapitas ertekebol egy fikarcnyit se, hogy jol nez ki :)

Chazz Reinhold 2010.02.19. 12:43:14

igen, én sem tartottam tegnap estig sokra eddigi munkásságát és ezért nem is követtem évek óta az 'alakításait', de tegnap véletlenül láttam a nightwash legújabb szériájában (Einsfestival), ahol meglepően jó volt. Ezért utánanéztem (mármint nem az utcán, mint a 12 éves kölni gyerek ahogy az egyik csatolt videóban elmesélte, hogy - méééccsen, kukk mal!), hanem visszanéztem pár viedóját és pikk-pakk előrevettem a sorban (valahol a 80. helyen volt eredetileg)

ma reggel tették fel a netre:
www.ardmediathek.de/ard/servlet/content/3517136?documentId=3848696

Chazz Reinhold 2010.02.19. 12:45:58

a prix Pantheonos díjat nem is értettem, hogy kaphatta meg (már) 2008-ban?!, Obama-Nobel íze van a dolognak:)

Tsabi 2010.02.19. 14:07:04

vagy olyan jo szemuek a zsuritagok, hogy ok mar akor tudtak, hogy jo lesz ez a csaj :)
süti beállítások módosítása